Ruleta je zařízení vytvořené k jasnému vymezení náhodných čísel,od o do 36 .
Je vyrobena ze dvou hlavních částí , pevné mísy a pohyblívého rotujícího
cylindru (separátoru, talíře). V otáčivé části je 37 drážek.

Pravidla americké rulety pro evropskou verzi



Kulíčka, která je vhozena do mísy proti směru rotace separátoru svým dopadem
jasně označí výherní číslo dané hry - SPIN.



Čísla ( kromě nuly jsou podle svých vlastností a velikosti rozdělena na červená
a černá, sudá a lichá, malá a velká. Dále na čísla v prvním, druhém a třetím tuctu,
a první, druhé a třetí koloně.
Cilem hry je určit vítězné číslo, nebo jednu z jeho vlastností před dopadem kulíčky.



Podle toho s jakou přesností je tento princíp náhodnosti předem určen jsou jasně dané výplatní poměry pro tyto jednotlivé události.

Tipování čísla (druh sázky) či některých z jeho vlastností se provádí umístěním žetonů na hrací stůl, popřípadě hlášenou sázkou přímo u krupiéra.



Po dopadu kuličky krupiér zřetelně označí vítězné číslo.
Žetony, které nejsou vsazeny na toto číslo nebo jeho vlastnosti prohrávají,
ostatní žetony, umístěné na vítězné číslo a jeho vlastnosti jsou na hracím stole ponechány a vyplaceny v patřičném poměru. V připadě, že je jako vítězné
označené číslo 0 - zero, všechny žetony vsazené na vlastnosti čísel prohrávají.




Druhy sázek a poměry jejich vyplácení:

- sázka ne jedno číslo (straight up) vyplácí se 35:1
- sázka na dvě čísla (split) vyplácí se 17:1
- sázka na 3 čísla (street) vyplácí se 11:1
- sázka na 4 čísla (corner) vyplácí se 8:1
- sázka na 6 čísel (sixline) vypláci se 5:1
- sázka na tucet nebo kolonu vyplácí se 2:1
- sázka na barvu
- lichá a sudá
- velká a malá čísla vyplácí se 1:1





Ruleta má bohaté tradice


Obrazový průvodce hrou RULETA

1/ Hráč položí na stůl peníze nebo cash chips a calls for a colour. 2/Krupiér spočítá peníze nebo cash chips a dá hráči odpovídající množství table chips. 3/ Krupiér řekne "vaše sázky, prosím". Jakmile jsou sázky hotové, krupiér hodí kuličku a ohlásí "konec sázek, prosím".
     
4/ Vyhrává číslo 20. Krupiér ohlásí "dvacet, černá, sudá" a dá na 20 značku ("dolly"). 5/ Krupiér sebere ztracené vklady a spočítá výhry. 6/ Hráč má jednu výhru "plein", jednu "cheval", jednu "carré" a jednu "six line", což činí celkem 65 žetonů.
     
7/ Krupiér doloží správnost výplaty, když rozdělí sloupec žetonů. 8/ Krupiér přesune vyhrávající žetony přes tablo k hráči a ohlásí novou hru.

 



Dotazy

Objednávky

Kde všude jsme hráli

 
   
Česká verze